رادینرادین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

قشنگترین بهانه زندگیم

16مهر روز کودک

1394/7/16 21:11
نویسنده : آیناز
367 بازدید
اشتراک گذاری

من یه مادرم.......

از اینکه می بینم فرزندم روز به روز با بزرگ شدنش لباساش دیگه اندازش نیست  حس خیلی خوبی دارم .

وقتی فرزندم و نگاه میکنم  و قد وبالاشو میبینم  ذوق می کنم .

خیلی وقته که برای خودم وقت زیادی ندارم ....

خیلی وقته که نتونستم  غذامو تا گرمه و لذت داره تا آخرش بخورم ......اما وقتی فرزندم شیرشو  با میل میخوره  و تموم میشه انگار خوشمزه ترین غذای دنیارو خوردم 

خیلی وقته.....

خیلی وقته.....

همه این خیلی وقتارو با یک لبخند کودکم عوض نمی کنم 

دلم ضعف میرود برای دنیای مادری  دنیایی که متعلق به خودت نیست 

همه جا حضور کسی را  احساس میکنی که آنقدر بی پناه است  که آغوش تو آرامش میکند 

مادری را دوست دارم.........چون به بودنم معنا میدهد  

چون ارزشم را به رخم می کشد 

روز کودک مبارک  پسرم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ــــــدلارامــــــ
16 مهر 94 22:19
سلام مامانه نینی ماشالا نینیه نازی دارین من قراره خاله شم و واسه همین یه وبلاگ واسه فوگولیه تو راهون درست کردم نینیمون و خالش خوش حال میشن به وبلاگ سر بزنین ـــــــــــدلارامــــــــــــ
مـامـان مـعصومـه
17 مهر 94 10:16
سلام ~~~~~~~~$$$$ ~~~~~~~~~~..$$**$$ ~~~~~~~~~...$$$**$$ ..دوست خوبم.. $$$~~~'$$ ~~~~~~~~$$$"~~~~$$ ~~~~~~~~$$$~~~~.$$ من آپمممم ~~$$~~~~..$$ ~~~~~~~~$$~~~~.$$$ یه ~~~~~~ $$~~~$$$$ ~~~~~~~~~$$$$$$$$ ~~سری~~~~$$$$$$$ ~~~~~~~.$$$$$$* ~میزنی~$$$$$$$" ~~~~.$$$$$$$.... ~~~$$$$$$"`$ ~~$$$$$*~~~$$ ~$$$$$~~~~~$$.$.. $$$$$~~~~$$$$$$$$$$. $$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$ $$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$ $$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$ 3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$ ~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$ ~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$ ~~~$$$$~~~~~~~$$~$$" ~~~~~$$*$$$$$$$$$" ~~~~~~~~~~````~$$ منتظرحضورسبزت هستم.'$ ~~~~~~~~..~~~~~~$$ ~.........~نظــــــــر~~~~$$ ~~~~~~~~~~~~~~~$$ ~~~~~یـــــــادت نره~~~$$ ~~~~~~$$$$$"~~.$$ ~~~~~~~"*$$$$