رادینرادین، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

قشنگترین بهانه زندگیم

یه قلب کوچولو

1392/4/26 14:14
نویسنده : آیناز
276 بازدید
اشتراک گذاری

18 اردیبهشت بود .هفته 6حاملگی بودم.شنیده بودم از اون هفته قلب جنین شروع به تپش میکنه.دوست داشتم هرچه زودتر برم سونو و تپش قلب کوچولومو ببینم.

اون روز قرار بود خواهرم بیاد خونه ما, منتظرش موندم تا همین که اومد باهم بریم.

خواهرم اومد وبا هم رفتیم سونوگرافی وکمی منتظر موندیم تا نوبت من شد.

خواهرم بیرون منتظر موند و من رفتم داخل و رو تخت دراز کشیدم خیلی نگران بودم همش فکرای منفی میومد سراغم  تو همین فکرا بودم که دکتر با خنده گفت:همه چی خوبه اینم قلبشه که داره میزنهقلب                                       نمی دونید چقدر ذوق کردم اشک تو چشام جمع شد.قلبش تند تند داشت می زد.                                                                                        اومدم بیرون از اتاقو خواهرمو محکم بغل  کردم و بهش گفتم :دیدم .......قلب  کوچولوشو دیدم                                                                             اینم از یه خاطره خوب دیگه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)