رادینرادین، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

قشنگترین بهانه زندگیم

برای تو

1393/3/27 14:52
نویسنده : آیناز
170 بازدید
اشتراک گذاری

رادینم:

 

من عشق رادر تو

 

   تو را در دل

 

 دل را در موقع  تپيدن 

 

 و تپيدن را به خاطر تو دوست دارم 

 

 من بهار را به خاطر شكوفه هايش

 

  زندگي را به خاطر زيبايي هايش

 

  و زيبايي را به خاطر تو دوست دارم

 

 من دنيا را به خاطر خدايش

 

  خدايي كه تو را خلق كرده دوست دارم

 

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنجهای زندگی

 

 هم دل بست

 

 و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست. میلادتو معراج

 

 دستهای من است

 

 وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان
28 خرداد 93 19:45
سلام دوست گلم . پسر نازی دارین خدا نگهدارش باشه ایشالا همیشه سلامت باشه خوشحال میشم به خونه دخترم بیاین سری بزنید منتظرتونیم