رادینرادین، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

قشنگترین بهانه زندگیم

همسفرم.....

1392/5/5 14:09
نویسنده : آیناز
124 بازدید
اشتراک گذاری

متشکرم:
برای همه وقت هایی که مرا به خنده واداشتی.

برای همه وقت هایی که به حر ف هایم گوش کردی.

برای همه وقت هایی که با من شریک شدی

برای همه وقت هایی که با من به گردش آمدی.

برای همه وقت هایی که خواستی در کنارم باشی.

برای همه وقت هایی که گفتی "دوستت دارم".

برای همه وقت هایی که در فکر من بودی.

برای همه وقت هایی که به تو احتیاج داشتم و تو با من بودی.

برای همه وقت هایی که در چشمانم نگریستی و صدای قلبم را شنیدی.

به خاطرهمه این ها، هیچ وقت فراموش نکن که:

همیشه برای گوش دادن به حرف هایت آمادگی دارم.

همیشه پشتیبانت هستم.

می خواهم اوقاتم را در کنار تو باشم.

در دنیا تو از هر چیزی برایم مهمتر هستی.

همیشه دوستت دارم، چه به زبان بیاورم چه نیاورم.ماچماچماچقلبقلبقلب


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)